Project Outputs

O3- Eğitim Ve Rehabilitasyon Kulüplerinde Modüllerin Test Edilmesi Ve Uygulanması
  • Bu çıktının lideri ARES’tir. Diğer tüm ortaklar eşit sorumludur.
    Bu çıktı, modüllerin "pilot testini" ve "ana uygulamalarını" içerir. Pilot Test: Modüllerin taslak versiyonu oluşturulduktan sonra, ortaklar pilot eğitimlerini; süresi, fiziksel ortamı, öğretim teknikleri, rehabilitasyon faaliyetleri vb. uygulamayı planlayacaklardır. ARES, toplantılar, e-posta ve Skype bağlantıları aracılığıyla test faaliyetlerini koordine edecektir. Modüller test edilecek. Test çalışmasının tüm ortak ülkelerde (en az 15 Kişi ile Türkiye ve en az 10 kişi ile ortak ülkelerde) yapılması beklenmektedir. Oturumlardan sonra değerlendirme anketleri katılımcılara dağıtılacak ve geri bildirimleri alınacaktır. ARES derslerdeki tüm süreçleri ve deneyimleri bir kitapta açıklayacaktır bu kitap ayrıca geri bildirimlerin ayrıntılı analizini de içerecektir. Ana Uygulama: Modüller, pilot çalışmalardan alınan geri bildirimler doğrultusunda revize edildikten sonra burada uygulanacaktır. Eğitim ve Rehabilitasyon kulüplerinde ana Eğitim ve Rehabilitasyon faaliyetleri gerçekleştirilecektir. Tüm ortak ülkelerdeki ortak kuruluşlar içinde veya dışında kurulacaklar ve eğitimler bu ülkelerde gerçekleşecek.( Türkiye'de en az 60 evsiz kişiye, , diğer ortak ülkelerde ise 20 ;toplam 120 kişiye). Ortaklar bunlardan sorumludur. Eğitim kulüpleri evsiz insanlar ve aileleri için sosyal platform olarak hizmet verecek. Ortaklar yoğun kulüplerde arabuluculuk faaliyetleri ve sınıflarda psikologlar ve sosyologlar kullanacak. Eğitim kulüplerinde yapılacak uygulama etkinliklerinden sonra, planlama, müfredat, zamanlama, öğretim yöntemleri, geri bildirimler ve sonuçlar, eğitim ve rehabilitasyon oturumlarının öğretim materyalleri hakkında ayrıntılı bir analiz geliştirilecektir. Tüm uygulama faaliyetlerinden sonra, ARES eğitim ve Rehabilitasyon kulüplerinde neler yapıldığına dair bir analiz hazırlayacak. Bu çalışmayı bir kitap ve DVD olarak yayınlayacaklar. ARES derslerdeki tüm süreçleri ve deneyimleri bir kitapta açıklayacaktır bu kitap ayrıca geri bildirimlerin ayrıntılı analizini de içerecektir.

O5-E - Öğrenme Platformu(ELP)
  • Bu çıktının lideri SAKARYA Üniversitesidir. Diğer tüm ortaklar eşit sorumludur.
    Metin ve görsel öğretim yöntemlerini içeren bir çevrimiçi öğrenme yazılımı olacaktır. Katılımcılar kayıt olacak, giriş yapacak ve dersleri tek tek inceleyeceklerdir. Bu özlü henüz tam bilgi ve sosyal içerme geliştirmek için görsel-işitsel unsurları içerir ve evsiz kişilerin temel adaptasyon ve istihdam becerileri düzeyini artıracaktır. ELP, derslerin sonunda metin ve görsel (gerektiğinde görsel-işitsel) derslerden ve küçük çoktan seçmeli sınavlardan yapılacaktır. Türkiye'de en az 50 evsiz kişi ve her Avrupa Ortak ülkesinde 20 kişi ELP'YE kayıtlı olacak ve dersleri tamamlayacaktır. Başlangıç toplantısında, ortaklar böyle bir öğrenme platformunda hangi konuların bulunması gerektiğini (ne ölçüde) ve böyle bir platformun metodolojisi, görsel-işitsel tasarımı nasıl olması gerektiğini tartışacaklar. Karar verdikten sonra, bu çıktının çalışma planı için bir gündem belirleyecektir Başlangıç toplantısından sonra, çıktı lideri SAÜ, platformun şablon konu listesini ortaklara gönderecek ve görüşlerini isteyecektir. Tüm ortaklar konular hakkında bir anlaşmaya vardıktan sonra, lider konuları paylaştıracak. Tüm ortaklar konular hakkında fikir birliğine vardıktan sonra, lider bir yazılım geliştiricisine başvuracak ve platformu talep edecektir.